måndag, mars 1

ssssnö...
Massvis med snö, börjar faktiskt tröttna när man kommer hem med skorna fyllda med snö! Någon som håller med ?

Ja, kan ju säga att jag fått svinkoppor.. inte inte kul alls, så sjukt pinsamt.
Dr. Hansson(Sandra) har gett mig massvis med tips och pap's har köpt ngn kräm som skall användas! För er som vet är det väldigt smittsamt så snart är hela skolan smittad!!
Älsklingen är förvånatsvärt modig, kommer närmare än någon annan gör, men eftersom jag inte träffat honom på 1 vecka så kan jag ju bara vara nöjd!

Frågan är om jag ska vara hemma och vila imorgon, det smittar ju som sagt och vi har USM snart och jag har även ont i halsen så det smittar väl med..Fyfan Mirjam skärpning !


Filmen är i från i höstas när Jag, Sara, Alicia och Elin&Hanna uppträdde på öppet hus, hela nummret är inte filmat, ( jag kommer få ångra det här .. )