torsdag, mars 4

jag har en plan ... Vi rymmer bort bort bort från allt det här och kommer aldrig mer tillbaka! ...nej det kommer inte fungera...

Mirjam sitter här hemma om dagarna och lider av svinkoppor ! Inte det roligaste, skäms över mig själv faktiskt!! på dagarna udnerhålls jag av Eriks dator, han har fixat fram Pokémon säsong 1 till mig, det är faktiskt kul! Road av det som barn ? = slutsats, man är lika road när man blir äldre. Tycker att Pikachu gör hela serien och är oliiidligt söt :D
bara jag som är förvånad att ASH bara är 10 år gammal ? Fan vilken tuff kille! :) Bra bokstäver också , ash .. ash .. ash som i Ashkan som också ligger hemma och lider av svinkoppor, mitt första offer, mouahahah. Nej Jag tycker faktiskt synd om honom !

har Engelska prov imorgon och jag har inte riktigt pluggat kan man säga, må Gud vara med mig imorgon om jag drar till skolan.
Förresten alla 95or, det är erat år, konfirmera er, de är fan kuuul ! Saknar tiden lite med Rebecca, Elin och Hedda.. ):

" Plötsligt slocknar en låga som värmt och givit allt.
Ett ljus blåstes ut och hastigt känns allting isande kallt.
Någonting brister stilla en röst och en sång dör ut.
Och strax förnimmer man tydligt att ingenting är som förut. "

- Allt vi gjort tillsammans är minnen, minnen som jag aldrig kommer att glömma. Minnen som betyder mycket för mig och spelar stor roll för den jag är idag. Det är en hemsk tanke som jag inte är van vid, jag kommer aldrig mer få krama dig, vara med, prata med eller känna mig trygg hos.


Bild från 07 när Sandra, Jag , Claudia och Rebecka Hjelm åkte frittfall när vi var på grönan!

HEJ TILL CLAUDIA SOM LÄSER BLOGGEN FRÅN GBG !!!