måndag, februari 22

Ännu en dag i Mirjams liv ;
Igår var man på Västerås sjukhus och hälsade på. Inte precis överdrivet kul men vad gör man ?
Dagen gick och senare på kvällen kollade man hockey med Pappa & bröderna. Vet inte vem som vann, såklart deckade jag !
Idag; Söndag.. fan de är måndag !
Ashkan älskling kom hit och vi hade trevligt, vi kommer fan inte ses på över en vecka eftersom jag ska bort, fan fan fan ?!

kvällen spenderas iaf med att packa, för jag ska till stugan upp i Sälen imorgon. Så sjukt taggad på dom 3 s:en - snö, snowboard, sälen
Verkar som om jag inte får tag på ngn som kan jobba för mig på lördag, betyder att jag kommer hem tidigare... :(:(:(:(
Rabih Jaber – You Are Not Alone - sjukt mysig låt, första gången jag hörde den typ grät jag .

Bilder från när jag var ute igår. Erik tog kort :)

Så sjukt mycket snö, men jag gillare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar